Детские игры на государственном языке

 

 

"Лавата"
«Піл, пальма, торпақ, маймыл»

Мақсаты: балалардың шапшаңдығын, 

логикалық абстракциясын, сөздік қорын дамыту.

Ойынға лагердегі барлық демалушылар да 

қатыса алады. Бұл ойынға қатысатын балалардың 

саны шексіз. Ойынға қатысушылар қол ұстасып, 

үлкен шеңбер құрады. Ортаға жүргізуші шығып:

Би билейміз тамаша, Тра-та-та, тра-та-та.

Қимылымыз жаңаша, Біздің биіміз, ол – Лавата, - деп әндетеді, қатысушылардың барлығы бұл айтылған сөздерді қайталайды. Әндетіп, шеңберді айналып жүріп, соңында тоқтайды.

Жүргізуші: «Менің иығым тамаша!»

Балалар: «Тамаша!»

Жүргізуші: «Көршімдікі одан да тамаша!»

Балалар: «Тамаша!», -деп бір-бірлерінің иығынан ұстап, биді 

жалғастыра береді. Әннің сөздері біткен сайын жүргізуші жоғарыдағы үлгімен сауал (тізе, мұрын, іші, құлағы, табаны және т.б.) қойып, балалар жауап беріп, сол айтылған дене мүшесінен ұстаулары қажет.

I'm another title

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Мақсаты: балалардың қиялын, есте 

сақтау қабілетін, логикалық абстракциясын, 

шапшаңдығын, жауапкершілігін дамыту.

Ойынға қатысушылар шеңбер құрып 

тұрады. Ойынды бастамастан бұрын 

жануарларды қимылдар арқылы қалай көрсету 

керек екенін үйренуіміз керек:

«Піл» - сол қолымызбен мұрнымызды ұстаймыз. Оң қолды сол қолдың 

астына өткіземіз. Оң және сол жақтағы көршілері қолдарын қойып, пілдің 

құлақтарын бейнелейді.

«Пальма» - аяқтың ұшына тұрып, қолымызды тік ұстап, саусақтың 

ұшын кішкене бүгеміз. Оң жақ және сол жақтағы көршілері – «пальма 

бұтақтары» сияқты қолдарын оңға немесе солға бұлғайды.

«Торпақ» - ортада тұрған ойыншы екі қолын басына қойып, торпақтың 

мүйізін көрсетеді. Ал қасындағы оң жақ және сол жақ көршілері ортада 

тұрған қатысушыға жақын тұрған аяғымен жерді тепкілейді.

«Маймыл» - ортада тұрған ойыншы екі қолымен екі құлағын созып, 

тілін көрсетуі керек. Ал қасындағы көршілерінің бірі екі қолымен ауызын 

жапса, екіншісі екі қолымен екі көзін жабады.

Жануарлардың қимылдарын түсіндіріп болған соң, жүргізуші кез 

келген жануардың атын айтады. Қатысушылар аталған жануардың қимылын 

жылдам көрсетулері керек. Егер ойыншылар жануарлардың қимылын дұрыс көрсетпесе, сол ойыншы ойыннан шығып отырады. Осы тәртіп бойынша 

ойын жүргізіліп отырады. Соңында бір ғана жеңімпаз анықталады.

I'm another title

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.